Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15893
Назва: Формування вокально-виконавської майстерності китайських студентів в умовах інтернаціоналізації освітнього простору: дис. доктора філософії за спеціальністю 014 Середня освіта
Інші назви: Formation of vocal and performing mastery of Chinese students in the conditions of the educational space internationalization
Автори: Юй Хенюань
Yu Henqyuan
Ключові слова: глобалізація
інтернаціоналізація
вокальна школа
художній світогляд
самовдосконалення
магістри- вокалісти
globalization
internationalization
vocal school
master vocalists
artistic outlook
self-improvement
Дата публікації: 2022
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Юй Хенюань Формування вокально-виконавської майстерності китайських студентів в умовах інтернаціоналізації освітнього простору : дис. доктора філософії за спеціальністю 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) / Юй Хенюань / наук. керівник Н. Г. Кьон; Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2022. - 251 с.
Короткий огляд (реферат): У дослідженні представлено теоретичне обґрунтування та запропоноване нове розв’язання проблеми формування вокально-виконавської майстерності китайських студентів в умовах інтернаціоналізації освітнього простору. Актуалізовано питання підвищення ефективності академічної мобільності майбутніх магістрів з КНР у набутті майстерності виконання репертуару різних культурно-історичних періодів і художніх стилів упродовж навчання в українських закладах вищої освіти. У процесі аналізу наукових праць з означеної проблеми виявлено низку суперечностей, які виникають у процесі здобуття китайськими студентами вокально-виконавської майстерності під час навчання в українських педагогічних університетах.The study presents a theoretical justification and proposes a new solution to the problem of forming vocal and performing mastery of Chinese students in the context of the educational space internationalization. The issue of academic mobility of students from the People’s Republic of China has been regarded in respect to their assimilation of the achievements of the European vocal school and the acquisition of mastery in performing the world vocal repertoire of various cultural and historical periods and artistic styles as a way of mutual enrichment of the musical and national traditions of the East and West as well as the enrichment of the artistic field of Chinese society.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15893
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yu Henqyuan 2022.pdf2.74 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.