Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15820| Title: | Особливості створення декоративної композиції та її роль у розвитку творчих можливостей учнів на заняттях з декоративно-прикладного мистецтва в дитячих закладах мистецької освіти | 
| Authors: | Шершень, Галина Миколаївна | 
| Keywords: | декоративно-прикладне мистецтво декоративний розпис композиція | 
| Issue Date: | 2022 | 
| Publisher: | Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського" | 
| Citation: | Шершень Г. М. Особливості створення декоративної композиції та її роль у розвитку творчих можливостей учнів на заняттях з декоративно-прикладного мистецтва в дитячих закладах мистецької освіти / Г. М. Шершень //Декоративно-прикладне мистецтво в національній системі художньо-педагогічної освіти: сучасний досвід і перспективи: тези ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції; [упоряд. : О. В. Ткачук, Т. С. Штикало], (м. Одеса, 16–17 березня 2022 року). - Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського (Астропринт), 2022. – С. 61-64. | 
| Abstract: | Слово «композиція» вживається в різних випадках науковцями,мистецтвознавцями, художниками, педагогами, архітекторами. В декоративному мистецтві композиційні закони допомагають майстру знайти міру, гармонію, відповідність орнаменту до основи і до навколишнього середовища. Декоративно-прикладне мистецтво допомагає успішно розвивати в дітях сміливість в роботі, прагнення до прикрашання, активно сприяє розвитку емоційно-естетичного відношення до світу, викликає інтерес і любов до рідного краю. | 
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/15820 | 
| Appears in Collections: | Декоративно-прикладне мистецтво в національній системі художньо-педагогічної освіти: сучасний досвід і перспективи (2022) | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Shershen.pdf | 276.2 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
