Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15389
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСемко, Яна Сергіївна-
dc.contributor.authorSemko, Yana Serhiivna-
dc.date.accessioned2022-07-18T12:17:31Z-
dc.date.available2022-07-18T12:17:31Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationСемко Я. С. Поширення консьюмеризму в ідеологічних обріях постмодерну / Я. С. Семко // Освіта та соціалізація особистості : матеріали Х Інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, присвяченої 30-річчю створення кафедри філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності та 205-річчю Університету Ушинського (Одеса, 22-23 квітня 2022 року) / оргком. : А. В. Красножон, О. А. Копусь, Г. В. Музиченко, Є. В. Борінштейн. – Одеса: Університет Ушинського, 2022. – С. 74-76.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15389-
dc.description.abstractУ дослідженнях кінця ХХ ст. консьюмеризм постає як процес не тільки суто економічний, але й переважно соціальний, що активно експлуатує культурні знаки та символи. Консьюмеризм обумовлений не стільки базовими потребами, скільки символічним змістом, який суспільство вкладає в речі, так він стає для масової аудиторії «знаковим» способом інформування оточуючих про свій статусuk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectконсьюмеризмuk
dc.subjectпостмодернuk
dc.subjectжурналізмuk
dc.subjectжурнальні брендиuk
dc.subjectмасова комунікаціяuk
dc.titleПоширення консьюмеризму в ідеологічних обріях постмодернуuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Освіта та соціалізація особистості (2022)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Semko Yana Serhiivna 2022.pdf1.76 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.