Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15203
Назва: Розвиток крос-культурних комунікативних навичок під час викладання української мови як іноземної у вищих медичних навчальних закладах
Автори: Трефяк, Наталія
Ключові слова: студенти-іноземці
розвиток крос-культурних комунікативних навичок у процесі викладання української мови як іноземної у вищих медичних навчальних закладах
формування іншомовної комунікативної компетенції
міжкультурна соціокультурна взаємодія
Дата публікації: 2016
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», Секція теоретичної та прикладної лінгвістики Південного регіонального наукового центру НАН і МОН України
Бібліографічний опис: Трефяк Наталія Розвиток крос-культурних комунікативних навичок під час викладання української мови як іноземної у вищих медичних навчальних закладах / Наталія Трефяк // ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні проблеми філології і професійної підготовки фахівців у полікультурному просторі»: 16-17 травня 2016 р. / ДЗ «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського», Кафедра перекладу і теоретичної та прикладної лінгвістики; Секція теоретичної та прикладної лінгвістики Південного регіонального наукового центру НАН і МОН України; [оргком. конф. : Т. І. Койчева, Т. М. Корольова, О. В. Попова, Дін Сінь, Т. В. Стоянова]. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, Секція теоретичної та прикладної лінгвістики Південного регіонального наукового центру НАН і МОН України. – 2016. – С. 54-58.
Короткий огляд (реферат): Мета доповіді ‒ простежити ключові засади розвитку крос-культурних комунікативних навичок у процесі викладання української мови як іноземної у вищих медичних навчальних закладах. Предмет ‒ конкретні шляхи реалізації крос-культурної взаємодії. Дослідження крос-культурних принципів вивчення мови загалом й української як іноземної зокрема доволі новий напрям у педагогіці вищої школи. Однак виокремлення ролі міжкультурної, соціокультурної взаємодії та лінгвокраїнознавчих знань розглядається в науці досить давно.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15203
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми філології і професійної підготовки фахівців у полікультурному просторі (2016)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Natalia Trefyak 2016.pdf1.8 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.