Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15132
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКлимова, Єлизавета-
dc.date.accessioned2022-06-10T09:52:47Z-
dc.date.available2022-06-10T09:52:47Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКлимова Є. Бренд – це ідея / Єлизавета Климова // Бренд-менеджмент: сучасні інновації, тенденції та міжнародні практики. Програма та Матеріали Міжнародного круглого столу (17 листопада 2021 р.) / За заг. редакцією О. Б. Петінової; Університет Ушинського, Аньхойський університет фінансів та економіки. – Одеса-Бенбу, 2022. – C. 24-25.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15132-
dc.description.abstractСьогодні ринок досить насичений товарами та послугами найрізноманітніших сфер, видів та цінових категорій. Увійти на ринок та переконати споживачів, що саме ви – найкращі, найсучасніші та найпрофесійніші, стає все складнішими, зважаючи на конкурентів, які також діють на ринку. Тому бренд стає найважливішим інструментом менеджменту та досягнення довготривалого фінансового успіху.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherУніверситет Ушинського, Аньхойський університет фінансів та економікиuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectідея брендуuk
dc.titleБренд – це ідеяuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Klymova.pdf3.76 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.