Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15126
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKazanzhy, Alina-
dc.date.accessioned2022-06-10T09:37:39Z-
dc.date.available2022-06-10T09:37:39Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationKazanzhy A. Creation and development of brands as a condition for ensuring the competitiveness of companies in the economy / Alina Kazanzhy // Бренд-менеджмент: сучасні інновації, тенденції та міжнародні практики. Програма та Матеріали Міжнародного круглого столу (17 листопада 2021 р.) / За заг. редакцією О. Б. Петінової; Університет Ушинського, Аньхойський університет фінансів та економіки. – Одеса-Бенбу, 2022. – C 13-14.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15126-
dc.description.abstractInternational competition forms new models of consumer behavior in target foreign markets, which objectively determines the need to improve the technologies of international marketing activities, including the formation and development of brands (global, regional and national)uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherУніверситет Ушинського, Аньхойський університет фінансів та економікиuk
dc.subjectbranduk
dc.subjecteconomyuk
dc.titleCreation and development of brands as a condition for ensuring the competitiveness of companies in the economyuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kazanzhy Alina.pdf3.76 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.