Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14798
Назва: Організація навчальної діяльності молодшого школяра через інтерактивні методи навчання
Інші назви: Organization of educational activities of a junior pupil through interactini methods of learning
Автори: Скоромна, Маріанна Володимирівна
Skoromna, Marianna Volodymirivna
Ключові слова: інтерактивне навчання
молодший шкільний вік
школяр
методи інтерактивного навчання
інтерактивні ігри
interactive learning
junior school age
pupil
methods of interactive learning
interactive games
Дата публікації: 2020
Видавництво: Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка
Бібліографічний опис: Скоромна М. Організація навчальної діяльності молодшого школяра через інтерактивні методи навчання / М. Скоромна // Актуальні питання гуманітарних наук : збірник наукових праць молодих вчених. - 2020. - Вип. 31(4). - С. 147-152.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлені основні моменти щодо правильної організації навчальної діяльності молодшого школяра засобом інтерактивних методів навчання. Також приведені приклади безпосередньої роботи на такому уроці з особисто проведеної практики. Інтерактивне навчання, як одна з найсучасніших технологій, має велику кількість різноманітних методів, які у своїй сукупності складають систему найпродуктивнішої практичної діяльності з дітьми різної вікової категорії, а особливо з учнями початкової освіти. Їх єдність та взаємозв’язок характеризують специфічність, цілісність пізнавальної діяльності в науці. Для ефективності у психологічному дослідженні є сенс використовувати не один метод, а комплекс інтерактивних методів. The article highlights the main points regarding the proper organization of educational activities junior schoolboy means interactive methods of learning. There are also examples of direct work in such a lesson from personal practice. Interactive Training, as one of the most modern technologies, has a large number of different methods, which together make the system the most productive practical activities with children of different age categories, and especially with elementary education pupils. Their unity and relationship characterize the specificity, integrity of cognitive activity in science. For efficiency in the psychological study, it makes sense to use not one method, but a complex of interactive methods.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14798
Розташовується у зібраннях:Кафедра педагогічних технологій початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Skoromna М. 2020.pdf305.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.