Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14773
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГаліцан, Ольга Анатоліївна-
dc.contributor.authorHalitsan, Olha Anatoliivna-
dc.contributor.authorОсипова, Тетяна Юріївна-
dc.contributor.authorOsipova, Tetyana Yuryivna-
dc.contributor.authorЩекотиліна, Наталя Федорівна-
dc.contributor.authorShchekotylina, Natalia Fedorivna-
dc.date.accessioned2022-04-27T18:55:07Z-
dc.date.available2022-04-27T18:55:07Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationГаліцан О. А. Програма розвитку здатності до педагогічної фасилітації у майбутніх учителів у педагогічному університеті / О. А. Галіцан, Т. Ю. Осипова, Н. Ф. Щекотиліна // Інноваційна педагогіка. - 2021. - Вип. 31(1). - С. 66-70.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14773-
dc.description.abstractСтаття викладає методичний контекст підготовки майбутніх учителів сучасної української школи як фасилітаторів освітнього середовища. Спираючись на результати аналізу науково-методичного фонду (теоретичні розвідки вчених, розробки методистів та учителів-практиків), схарактеризовано специфіку професійної діяльності сучасного вчителя, яка має віддзеркалювати конструктивні зміни в парадигмі «учителювання» – зміщення акцентів у бік гуманізації та «олюднення» освітнього процесу школи. Доведено, що ці процеси відбивають феномен здатності до педагогічної фасилітації як механізму педагогічної підтримки вчителем особистісного зростання учня як особистості й педагогічного супроводу його навчальних досягнень в освітньому процесі. The article highlights the methodological context of training future teachers of the modern Ukrainian school as facilitators of the educational environment. Based on the results of the analysis of scientific and methodological fund (theoretical research of scientists, development of methodologists and teachers-practitioners) the specifics of professional activity of modern teachers are characterized, which should reflect constructive changes in the paradigm of “teaching” – shifting accents towards humanization and “humanization”. It is proved that these processes reflect the phenomenon of ability to pedagogical facilitation, as a mechanism of pedagogical support by the teacher of personal growth of the student, as the personality and pedagogical support of his educational achievements.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПричорноморський науково-дослідний інститут економіки та інноваційuk
dc.subjectфасилітаціяuk
dc.subjectпедагогічна фасилітаціяuk
dc.subjectздатність до педагогічної фасилітаціїuk
dc.subjectмайбутні вчителіuk
dc.subjectрозвитокuk
dc.subjectпедагогічний університетuk
dc.subjectекспериментальна програмаuk
dc.subjectfacilitationuk
dc.subjectpedagogical facilitationuk
dc.subjectability to pedagogical facilitationuk
dc.subjectfuture teachersuk
dc.subjectpedagogical universityuk
dc.subjectexperimental programuk
dc.subjectdevelopmentuk
dc.titleПрограма розвитку здатності до педагогічної фасилітації у майбутніх учителів у педагогічному університетіuk
dc.title.alternativePedagogical facilitation capacity development program for future teachers at the pedagogical universityuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Halitsan Olha Anatoliivna 2021.pdf167.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.