Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14771
Назва: Міжкультурна компетентність учителя сучасної школе
Intercultural competence of a contemporary school teacher
Автори: Галіцан, Ольга Анатоліївна
Halitsan, Olha Anatoliivna
Ключові слова: компетентність
міжкультурна компетентність учителя
Нова українська школа
формування
заклад вищої освіти
competence
intercultural competence of teacher
New Ukrainian school
institution of higher education
formation
Дата публікації: 2020
Видавництво: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
Бібліографічний опис: Галіцан О. А. Міжкультурна компетентність учителя сучасної школе / О. А. Галіцан // Інноваційна педагогіка. - 2020. - Вип. 22(1). - С. 106-108.
Короткий огляд (реферат): Стаття висвітлює міждисциплінарний контекст феномена міжкультурної компетентності сучасного вчителя. На основі аналізу наукових джерел визначено, що в сучасному світі інтеграційна «гіперкультура» увиразнює розмаїття локальних культур, розширюючи межі та збільшуючи обсяг міжкультурної взаємодії на підґрунті оптимального рефлексійного ставлення до полікультурної інтеграції. Крім того, можна зафіксувати переважання інтеграційних мовних тенденцій, у межах яких національні культури залучаються до єдиного концентру комунікації, що виступає певною рушійною силою та орієнтує власних суб’єктів на полілог на рівні світоглядних настанов та імперативів. The article highlights the interdisciplinary context of the contemporary teacher’s intercultural competence phenomenon. It has been determined that the integration “hyperculture” reflects the diversity of local cultures, widening the boundaries and increasing the volume of intercultural interaction on the basis of optimal reflective attitude towards multicultural integration. Based on the analysis of scientific sources, the predominance of integrative linguistic tendencies has been established, in which national cultures are involved in a single communication center, which acts as a driving force and orients its subjects to the polylogist at the level of worldviews and imperatives.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14771
Розташовується у зібраннях:Кафедра педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Halitsan Olha Anatoliivna 2020.pdf143.84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.