Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14701
Назва: Категоріальні ознаки концепту "художньо-мовленнєва діяльність майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів" в руслі сучасної лінгводидактики
Автори: Руденко, Юлія Анатоліївна
Rudenko, Yuliia Anatoliivna
Ключові слова: концепт
професійно-мовленнєва діяльність
професійно-мовленнєва діяльність
художньо-мовленнєва діяльність
дошкільний заклад
лінгводидактика
concept
art and speech activity
art and speech activity for future child care
preschool
Didactics
майбутні вихователі дошкільних навчальних закладів
Дата публікації: 2012
Видавництво: Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського
Бібліографічний опис: Руденко Ю. А. Категоріальні ознаки концепту "художньо-мовленнєва діяльність майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів" в руслі сучасної лінгводидактики [Електронний ресурс] / Ю. А. Руденко // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2012. - № 38. - С. 41-45
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено висвітленню сутності концепту «художньо-мовленнєва діяльність майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів» та обґрунтуванню педагогічних умов розвитку увиразнення їхнього мовлення. The paper describes the essence of the concept "art-speech activity future preschool teachers' pedagogical conditions and justification of their expressive language. The author gives a historical background to the origin of the term "art-speech activity."
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14701
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії та методики дошкільної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rudenko Yuliia Anatoliivna 2012.pdf226.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.