Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1467
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗвєкова, Вікторія Корніївна-
dc.contributor.authorZvekova, Viktoriya Korniyivna-
dc.date.accessioned2019-02-07T09:07:57Z-
dc.date.available2019-02-07T09:07:57Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationЗвєкова, В. К. Підготовка майбутніх учителів до організації здоров'язберігаючого дозвілля школярів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Вікторія Корніївна Звєкова; наук. кер. М. А. Князян; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2009. – 20 с.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1467-
dc.description.abstractУ дисертаційному дослідженні розкрито сутність поняття „здоров’язберігаюче дозвілля школярів” та його структуру (духовно-ціннісний, когнітивний, фізичний компоненти). Науково обґрунтовано феномен „готовність студентів до організації здоров’язберігаючого дозвілля школярів” та його компоненти (мотиваційний, змістовий, технологічний). Виявлено критерії та показники готовності до цієї діяльності (мотиваційний, інформаційно-знаннієвий, процесуально-операційний), рівні її сформованості (самостійно-креативний, продуктивний, репродуктивний, початково-формувальний). Висвітлено педагогічні умови підготовки майбутніх учителів до організації здоров'язберігаючого дозвілля школярів. Розроблено структурно-функціональну модель підготовки студентів та експериментально перевірено її ефективність. The master’s thesis has researched the essence of the conception “health – caring leisure time of the schoolchildren” and its structural components (spiritual integrity, cognitive and physical components). The phenomenon of “preparedness of the students for organization of health - caring leisure time of schoolchildren” and its motivational, founding and technological components have been scientifically grounded. The thesis focuses on the criteria and indices of the students’ preparedness for these activities (motivational, informational, procedure – operational) as well as the levels of their formation (independent, creative, productive, reproductive, primary forming). The pedagogical conditions for training would – be teachers for organization of health – caring leisure time of schoolchildren have been highlighted. The structural and functional model of students’ training have been worked out and experimentally tested.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectздоров’язберігаюче дозвілля школярівuk
dc.subjectготовність майбутніх учителівuk
dc.subjectдозвілляuk
dc.subjectздоров’язбереженняuk
dc.subjectструктурно-функціональна модельuk
dc.subjecthealth – caring leisure time of schoolchildrenuk
dc.subjectpreparedness of would – be teachersuk
dc.subjectleisureuk
dc.subjectstructural and functional modeluk
dc.titleПідготовка майбутніх учителів до організації здоров’язберігаючого дозвілля школярівuk
dc.title.alternativeTraining would - be teachers for the organization of health-caring leisure time of schoolchildrenuk
dc.typeThesisuk
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zvekova.pdf180.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.