Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14656
Назва: Розвиток освітніх компетентностей та наскрізних умінь учнів під час впровадження державного стандарту базової середньої освіти у ЗЗСО І-ІІІ ступенів – Нерубайський навчально-виховний комплекс «школа-гімназія»
Автори: Зубрицька, С. П.
Ключові слова: освітні компетентності
реформування освіти
інновації в освіті
професійно-особистісне становлення вчителів
Нерубайський навчально-виховний комплекс «школа-гімназія»
саморозвиток педагога
Дата публікації: 2022
Видавництво: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Нерубайський навчально-виховний комплекс "школа-гімназія" Нерубайської сільської ради
Бібліографічний опис: Зубрицька С. П. Розвиток освітніх компетентностей та наскрізних умінь учнів під час впровадження державного стандарту базової середньої освіти у ЗЗСО І-ІІІ ступенів – Нерубайський навчально-виховний комплекс «школа-гімназія» / С. П. Зубрицька // Модернізація освітнього процесу в сучасних закладах освіти : збірник наукових праць / редкол. О. Я. Чебикін та [ін.]; / Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Нерубайський навчально-виховний комплекс "школа-гімназія" Нерубайсько сільської ради. – Одеса: Університет Ушинського, 2022. – С. 6-7.
Короткий огляд (реферат): Наскрізний процес виховання, готовність до інновацій – це професійні цінності вчителя Нової української школи, педагогів Нерубайської об’єднаної територіальної громади, які гуманістичні за своєю сутністю та зосереджують у собі широкий спектр всіх духовних цінностей суспільства. Управління професійним саморозвитком педагога у Нерубайській об’єднаній територіальній громаді орієнтоване, по-перше, на інтереси й потреби педагога (інновації, нововведення, авторські програми, результативні педагогічні технології, програми професійного саморозвитку); по-друге, на інтереси педагогічної спільноти (передовий педагогічний досвід); по-третє, на інтереси соціуму (концепція розвитку освіти, програма модернізації, інструктивно-методичні листи). Визначено, що професійний саморозвиток фахівців може реалізовуватися за напрямами самоствердження, самовдосконалення та самоактуалізації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14656
Розташовується у зібраннях:2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zubrytska S. 2022.pdf1.63 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.