Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14455
Назва: Формування художнього мислення як визначної складової педагогічної діяльності майбутніх учителів мистецтва
Автори: Нечаєва, Лариса Володимирівна
Nechaeva, Larisa Vladimirovna
Ключові слова: педагогіка мистецтва
художнє мислення
педагогічна діяльність
Дата публікації: 2012
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Нечаєва Л. В. Формування художнього мислення як визначної складової педагогічної діяльності майбутніх учителів мистецтва / Л. В. Нечаєва // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 7. – С. 73-75.
Короткий огляд (реферат): У контексті сучасної підготовки вчителя мистецтва висвітлена проблема формування художнього мислення як необхідної умови його професійної діяльності. Визначені етапи та умови розвитку художнього мислення у навчальному процесі вищої педагогічної школи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14455
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nechaieva.pdf531.99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.