Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14349
Назва: Шляхи і форми формування професійно-правової компетентності науково-педагогічних працівників вищої школи
Інші назви: Ways and forms of forming professional legal competence of the scientific and pedagogical staff of higher school
Автори: Ситянін, В. В.
Ключові слова: науково-педагогічний працівник
правова компетентність
компоненти правової компетентності
програма правової підготовки
формування правової компетентності
складові правової компетентності
scientific and pedagogical staff
legal competence
components of legal competence
process of forming legal competence
program of legal training
constituents of legal competence
Дата публікації: 2009
Видавництво: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Бібліографічний опис: Ситянін В. В. Шляхи і форми формування професійно-правової компетентності науково-педагогічних працівників вищої школи / В. В. Ситянін // Наука і освіта. – 2009. – №8. – С. 173-176.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуті структурні компоненти, їх зміст, визначені рівні сформованості правової компетентності науковопедагогічних працівників вищої школи. На підставі аналізу отриманих в експериментальній роботі (констатуючого експерименту) даних про актуальні рівні сформованості правової компетентності викладачів вищої школи визначені шляхи формування правової компетентності. Окреслено теоретичну та методологічну основи для розробки структури і змісту програми формування правової компетентності викладачів вищої школи. Обґрунтований та запропонований авторський навчальний спецкурс "Правова компетентність викладача вищої школи в сучасних умовах розвитку освіти", визначені форми правової підготовки. The article analyzes structural components of legal competence of the scientific and pedagogic staff of higher school, determines their contents and levels of formation. On the basis of analyzing the data obtained during experimental work (establishing experiment) concerning actual levels of forming legal competence of teachers of higher school, self-estimation and estimations of legal knowledge, the author ascertains some ways of forming legal competence. The article outlines theoretical and methodological bases for developing the structure and contents of the program on formation of legal competence of teachers of higher school. It also substantiates and suggests an original educational special course "Legal competence of higher school teacher in modern terms of development of education"; determines some forms of legal training.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14349
Розташовується у зібраннях:2009

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V.V. Sytyanin 2009.pdf93.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.