Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14265| Title: | Використання феномена синестезії як ергономічного засобу в процесі формування вмінь і навичок виразного читання в майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів | 
| Other Titles: | Using synesthesia as an ergonomics means in the process of forming abilities and skills of expressive reading of future teachers of preschool educational establishments | 
| Authors: | Руденко, Юлія Анатоліївна Rudenko, Yuliia Anatoliivna | 
| Keywords: | синестезія асоціація виразне читання уміння навичка synesthesia association expressive reading ability skill | 
| Issue Date: | 2009 | 
| Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» | 
| Citation: | Руденко Ю. А. Використання феномена синестезії як ергономічного засобу в процесі формування вмінь і навичок виразного читання в майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / Ю. А. Руденко // Наука і освіта. – 2009. – №7. – С. 189-194. | 
| Abstract: | В статті розглядається сутність феномена "синестезія". Автор розглядає взаємозв’язок механізму сприйняття звукового значення слова та кольору, з яким асоціюється певний сприйнятий звук. У статті проводиться паралель між формуванням умінь і навичок виразного читання та колірним сприйняттям мовних знаків. The article reveals the essence of a phenomenon "synesthesia"; analyzes interrelation of the mechanism of percepting a sound meaning of a word and color which each perceived sound is associated with. The author draws a parallel between formation of skills and abilities of expressive reading and color perception of speech sounds. | 
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14265 | 
| Appears in Collections: | 2009 | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| J. A. Rudenko 2009.pdf.pdf | 113.13 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
