Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14259
Назва: Комунікативна підготовка майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін і умови міжпредметної інтеграці
Інші назви: Problems of communicative training of future teachers of mathematics and natural sciences in terms of intersubject integration
Автори: Паламарчук, Л. М.
Ключові слова: комунікативна підготовка
інтегративний підхід у навчанні
міжпредметні зв’язки
communicative training
the integrative approach in education
intersubject connections
Дата публікації: 2009
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Паламарчук Л. М. Комунікативна підготовка майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін і умови міжпредметної інтеграці / Л. М. Паламарчук // Наука і освіта. – 2009. – №7. – С. 165-170.
Короткий огляд (реферат): Стаття розкриває основні проблеми комунікативної підготовки майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін у сучасному педагогічному вищому навчальному закладі. У ній визначено основні напрямки формування професійного мовлення майбутніх педагогів через призму міжпредметної інтеграції у навчальному процесі ВНЗ. he article reveals the main problems of communicative training of future teachers of Mathematics and Natural Studies at a modern higher pedagogical educational establishment. It ascertains some principal directions in formation of future teachers’ professional speech in terms of intersubject integration in educational process of high school.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14259
Розташовується у зібраннях:2009

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
L.M. Palamarchuk 2009.pdf109.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.