Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14072| Назва: | Модель навчання майбутніх викладачів англійської мови просодичних засобів передачі комплексу модальних значень в іншомовному усному дискурсі | 
| Інші назви: | Model of teaching future teachers of English prosodic means of transmitting a set of modal meanings in foreign language oral discourse | 
| Автори: | Yukhymets, Svitlana Юхимець, Світлана | 
| Ключові слова: | модель навчання принципи навчання модальні відносини емоційно-забарвлене мовлення модель навчання принципи навчання емоційно-забарвлене мовлення модальні відносини | 
| Дата публікації: | 2009 | 
| Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» | 
| Бібліографічний опис: | Юхимець С. Модель навчання майбутніх викладачів англійської мови просодичних засобів передачі комплексу модальних значень в іншомовному усному дискурсі / С. Юхимець // Наука і освіта. – 2009. – №3. – С. 134-138. | 
| Короткий огляд (реферат): | У статті подається модель навчання, яка забезпечує ефективне формування у студентів майбутніх викладачів англійської мови навичок і вмінь коректного використання інтонаційних засобів для вираження емоційно-модальних відносин в мовленні. The article demonstrates an educational pattern aimed at effective developing future English teachers’ skills of correct use of prosodic means for expressing emotive and modal attitudes in speech. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14072 | 
| Розташовується у зібраннях: | 2009 | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Yukhymets Svitlana 2009.pdf.pdf | 109.02 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
