Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14050
Назва: Відродження освітнього руху в Україні у 20-х роках ХХ століття
Автори: Сафонова, Н. В.
Ключові слова: освітній рух
історико-педагогічне надбання
спадщина
українізація
шкільництво
історія національної школи
educational movement,
historical and pedagogical acquisition
heritage
Ukrainisation
school studies
the history of the national school
Дата публікації: 2009
Видавництво: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Бібліографічний опис: Сафонова Н. В. Відродження освітнього руху в Україні у 20-х роках ХХ століття / Н. В. Сафонова // Наука і освіта. – 2009. – №3. – С. 73-75.
Короткий огляд (реферат): У статті розкривається ідея про те, що розвиток освіти в Україні в 20-ті роки сягав високого щабля відродження, перебудови й організації. Незважаючи на те, що не було чітких планів і програм щодо системи освіти, самовіддана, патріотична, сміливо новаторська діяльність плеяди відомих педагогів і інших діячів освіти в цей період історії підняла й відродила національну свідомість, національну школу й культуру. Розкривається сутність історичних інноваційних методів відродження процесу освіти на основі об'єктивного аналізу педагогічної спадщини педагогів-новаторів 20-х років ХХ століття для характеристики й глибокого розгляду, впровадження з метою використання їхніх інноваційних ідей у сучасній шкільній практиці. The article proves the idea that Ukrainian education in the 20’s was at a high stage of its revival, reconstruction and organization. Though there were no clear educational plans and programmes, self-denying, patriotic, radically innovatory activity of the Pleiad of famous contemporary pedagogues and other figures of education raised and revived national consciousness, national school and culture. Objective analysis of heritage of pedagogues-innovators of the 20’s of the XX century enables specifying the essence of historical innovatory methods of reviving education. Profound analysis of their innovatory ideas gives data to be used in modern school.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14050
Розташовується у зібраннях:2009

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
N.V. Safonova 2009.pdf101.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.