Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1401
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSun Peng Fei-
dc.contributor.authorСунь Пенфей-
dc.date.accessioned2019-01-30T11:02:18Z-
dc.date.available2019-01-30T11:02:18Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationSun Peng Fei. Artistic and semiotic competence of future music teachers as an issue of music pedagogy / Sun Peng Fei // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2016. – № 6. – С. 51-55..uk
dc.identifier.issn2311-8466-
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1401-
dc.description.abstractThe paper is focused on the issue of forming artistic and semiotic competence of a music teacher in the context of music pedagogy. The main lines of research on this issue in contemporary music pedagogy have been determined. Specific qualities of music teacher’s semiotic competence have been considered.Метою статті є визначення поняття семіотичної компетентності майбутнього вчителя музики, а також основних напрямків дослідження цієї властивості особистості вчителя. Стверджується, що вчитель музики повинен володіти широким полем знакових засобів музичного мистецтва, тобто – мовою музики. Глибоке знання музичної мови дозволяє музикантові-педагогу повноцінно розуміти найскладнішу музику. Семіотичні знання потрібні вчителю також для того, щоб допомогти учням сприймати та розуміти музику. Таким чином, семіотична компетентність – необхідна якість майбутнього вчителя музики. Від цієї якості залежить успішність його професійної діяльності. Семіотична компетентність являє собою цілісну якість. Вона включає в себе ряд навичок, знань та вмінь, які дозволяють орієнтуватися в знаковій системі музичної мови. Ці навички, знання та вміння потрібні вчителю як «інструмент» роз’яснення учням образного змісту складних творів музичного мистецтва. Автор також робить висновок про те, що музично-педагогічні дослідження проблеми формування семіотичної компетентності доцільно розвивати в трьох напрямках: в руслі герменевтичного підходу, розробки педагогічного потенціалу символів у процесі навчання, а також співвіднесення теорії знакових систем зі специфікою музичної мови і, відповідно, семіотичних підстав музичної педагогіки. Серед специфічних якостей семіотичної компетентності вчителя музики найбільш істотними є: а) вміння «читати» знаки нотного тексту; б) наявність особистого художнього (слухового, зорового, виконавського) досвіду, що дозволяє складати попереднє уявлення про музичний твір; в) орієнтація в сфері знаків і символів художньої культури, що дає можливість «передрозуміти» сенс, відображений в музичних знаках; г) високий рівень вербальної мови, який може забезпечити адекватне словесно-понятійне роз’яснення смислу та змісту музичного твору.uk
dc.description.sponsorshipзнак, символ, семиотическая компетентность, музыкальный язык, восприятие музыки, педагогический процессuk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectsignuk
dc.subjectsymboluk
dc.subjectsemiotic competenceuk
dc.subjectmusical languageuk
dc.subjectmusic perceptionuk
dc.subjectpedagogical processuk
dc.subjectсеміотична компетентністьuk
dc.subjectмузична моваuk
dc.subjectсприйняття музикиuk
dc.subjectпедагогічний процесuk
dc.subjectзнакuk
dc.subjectсимволuk
dc.titleArtistic and semiotic competence of future music teachers as an issue of music pedagogyuk
dc.title.alternativeХудожньо-семіотична компетентність майбутніх учителів музики як проблема музичної педагогікиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sun Peng Fei.pdf315.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.