Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13501
Title: Структура позанавчальної роботи – складова формування іншомовної комунікації майбутнього моряка
Other Titles: Structure of extracurricular activity is the component of the formation of foreign language communication of the future seaman
Authors: Камінська, Світлана
Keywords: formation of readiness
marine practice
professional foreign language communication
extracurricular activity
standards of professional training
initiative
формування готовності
професійна іншомовна комунікація
позанавчальна робота
стандарти фахової підготовки
самодіяльність
плавальна практика
Issue Date: 2021
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Камінська С. Структура позанавчальної роботи – складова формування іншомовної комунікації майбутнього моряка / Світлана Камінська // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2021. – № 4. – С. 55-62.
Abstract: The article describes and analyzes modern aspects and approaches to the definition of extracurricular activity. Its system, forms, content and functions were considered in this article and its structure was also analyzed. It is stated that the purpose of extracurricular activity is to prepare the student to perform his/her professional duties in the future, to overcome the language barrier and to socialize with crew members by means of communication. Significant time in the student's pastime is occupied by classroom activity, such as lectures and seminars, practical or laboratory classes, but it is extracurricular activity that gives students the opportunity to implement their knowledge and acquire new ones through self-education. The relevance of the presented material is about to the needs in additional hours of future maritime transport specialists allocated for the formation of foreign language communication during their studying for direct adaptation, socialization and professional communication during their marine practice and professional activity in the future. As well as increasing the requirements for professional foreign language communication of maritime transport professionals under modern conditions of competition in the labor market, which leads to the renewal of the system of professional culture. Extracurricular activity is a form of student's social work. The article reveals the role of extracurricular activity and the opportunities in the formation of communicative culture of future seamen. Extracurricular activity plays a role in improving the professional communication skills of the future maritime transport specialist. The priority in higher education institutions is given to classroom work, during which hard skills are formed and developed. The importance of extracurricular activity is becoming very important just recently due to the requirements of employers to develop soft skills that can be developed through foreign language communication. It is defined that extracurricular activity helps to increase students' interest in the chosen field of activity, to develop independent work and self-development, which stimulates the desire for a professional approach and creative search. У статті описані та проаналізовані сучасні аспекти та підходи до визначення поняття «позанавчальна робота». Розглянуто її систему, форми, зміст та функції, проаналізована її структура. Зазначено, що метою позанавчальної роботи є додаткова підготовка студента до виконання своїх професійних обов’язків у майбутньому, подолання мовного бар’єру та соціалізація з членами екіпажу через комунікацію. Значний час у діяльності студента займає аудиторна робота, а саме лекційні та семінарські заняття, практичні або лабораторні, але саме позанавчальна робота дає студенту можливість реалізувати свої знання, набути нові через самовиховання та самоосвіту. Актуальність викладеного матеріалу зумовлена потребами майбутнього фахівця морського транспорту у додаткових годинах, виділених на формування іншомовної комунікації під час навчання для безпосередньої адаптації, соціалізації та професійної комунікації під час плавальної практики та професійної діяльності в майбутньому. А також підвищенням вимог до професійної іншомовної комунікації фахівців морського транспорту в сучасних умовах конкуренції на ринку праці, що призводить до оновлення самої системи формування професійної культури. Формою соціальної діяльності студента виступає саме позанавчальна робота. У статті розкривається роль позанавчальної роботи та її можливості під час формування комунікативної культури майбутніх моряків. На шляху вдосконалення професійних комунікативних якостей майбутнього фахівця морського транспорту певну роль відіграє позанавчальна робота. У закладах вищої освіти насамперед віддається пріоритет аудиторній роботі, під час якої формуються та розвиваються тверді навички. Значення позанавчальної роботи набуває обертів лише останнім часом через вимоги працедавців до розвитку м’яких навичок, які можна розви нути і засобами іншомовної комунікації. У статті визначається, що саме позанавчальна робота сприяє підвищенню зацікавленості студентів в обраній сфері діяльності, розвитку самостійної роботи та саморозвитку, що в свою чергу стимулює прагнення до професійного підходу та творчого пошуку.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13501
Appears in Collections:2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kaminska.pdf832.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.