Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1341
Назва: Формування готовності майбутніх учителів образотворчого мистецтва до інтерпретації художніх творів
Інші назви: The formation of the future fine arts teachers availability to the artistic works interpretation
Автори: Колоянова, Ольга Геннадіївна
Koloyanova, Olga Gennadiyivna
Ключові слова: інтерпретація художнього твору
інтерпретаційна діяльність
майбутні вчителі образотворчого мистецтва
художньо-педагогічна інтерпретація
готовність
artistic works interpretation
the interpretational activity of the fine arts teacher
the future fine arts teachers
the artistic pedagogical interpretation
the availability
Дата публікації: 2013
Видавництво: Ізмаїльський державний гуманітарний університет
Бібліографічний опис: Колоянова, О. Г. Формування готовності майбутніх учителів образотворчого мистецтва до інтерпретації художніх творів [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Ольга Геннадіївна Колоянова; наук. кер. І. В. Пастир; Ізмаїл. держ. гуманіт. ун-т. – Ізмаїл, 2013. – 266 с.
Короткий огляд (реферат): Дисертацію присвячено проблемі формування готовності майбутніх учителів образотворчого мистецтва до інтерпретації художніх творів. У дослідженні науково обґрунтовано сутність феномена «готовність майбутнього вчителя образотворчого мистецтва до інтерпретації художніх творів»; визначено компоненти (мотиваційно-ціннісний, когнітивний, діяльнісно-творчий), критерії, показники, схарактеризовано рівні (високий, середній, низький) сформованості готовності студентів до інтерпретації творів образотворчого мистецтва. Визначено педагогічні умови, за яких досягається позитивна динаміка формування готовності до інтерпретації художніх творів у майбутніх учителів образотворчого мистецтва: стимулювання мотивації інтерпретаційної діяльності з урахуванням суб’єктних тенденцій її розвитку у студентів; залучення майбутніх учителів до художнього діалогу з творами образотворчого мистецтва з використанням методів їх мистецтвознавчого дослідження; послідовне занурення студентів до різновидів позааудиторної роботи, спрямованої на набуття досвіду глядацької, науково-критичної та художньо-педагогічної інтерпретації творів образотворчого мистецтва. Диссертация посвящена проблеме формирования готовности будущих учителей изобразительного искусства к интерпретации художественных произведений. Интерпретация художественного произведения представляется в работе как аналитико-синтетическая, когнитивно-коммуникативная деятельность, направленная на смысловыявление, смыслополагание и экспликацию приобретенного понимания в процессе освоения формально-содержательной целостности произведения искусства. Исследование специфики интерпретационной деятельности учителя изобразительного искусства дает возможность рассматривать ее как вид художественно-педагогической деятельности, включающий такие составляющие, как зрительская, научно-критическая и художественно-педагогическая интерпретация. The dissertation is devoted to the problem of availability formation of the future teachers of fine arts to the artistic works interpretation. The research has scientifically grounded the essence and the structure of the phenomenon «the future fine arts teacher availability to the artistic works interpretation». The components (value motivated, cognitive, active creative), the criteria and their indices have been determined. The levels of the students availability formation to the fine arts works interpretation have been characterized (high, medium, low). It has been determined the pedagogical condition which are necessary and sufficient for positive dynamics formation of the future fine arts teachers to the artistic works interpretations: stimulation of interpretation activity motivation taking into account students subjective tendencies of its development; involvement of the future teachers to the fiction dialogue with fine arts works using the methods of their art criticism research; step by step students immersing into different out of class work which is aimed at gaining of experience in spectator, scientific critical and fiction pedagogical fine arts works interpretation. The model and experimental technique of this process of its implementation have been scientifically developed and experimentally checked.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1341
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Колоянова Ольга Геннадіївна.pdf3.93 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.