Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13255| Назва: | Шляхи розвитку емоційного інтелекту учнів на уроках української мови | 
| Автори: | Карауш, О. | 
| Ключові слова: | емоційний інтелект емоційна сфера учнів урок української мови | 
| Дата публікації: | 2021 | 
| Видавництво: | Букаєв Вадим Вікторович | 
| Бібліографічний опис: | Карауш О. Шляхи розвитку емоційного інтелекту учнів на уроках української мови / О. Карауш // Поліаспектність творчості Лесі Українки : збірник наукових статей і тез / редкол. : Т. Й. Бандура, Е. В. Боєва, Н. В. Яремчук. – Одеса : видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2021. - С. 134-138. | 
| Короткий огляд (реферат): | Як відомо, емоційний інтелект – одне з найважливіших понять, яке знаходиться в центрі уваги нової української школи. Якщо раніше акцент робився переважно на розумовому розвитку, то сьогодні вчитель повинен працювати з емоційною сферою учнів. Мета започаткованого дослідження – визначити та проілюструвати шляхи розвитку емоційного інтелекту учнів на уроках української мови в ЗЗСО. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13255 | 
| Розташовується у зібраннях: | Поліаспектність творчості Лесі Українки (До 150-річчя з дня народження) (2021) | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Karaush 2021.pdf | 1.19 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
