Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13243| Title: | Есей Степана Процюка «Наодинці з порожнечею» як авторська жанрова модель |
| Authors: | Печерська, А. |
| Keywords: | жанрова форма «Наодинці з порожнечею" текстотворення творчість С. Процюка сучасна українська проза постмодерний період есей |
| Issue Date: | 2021 |
| Publisher: | Букаєв Вадим Вікторович |
| Citation: | Печерська А. Есей Степана Процюка «Наодинці з порожнечею» як авторська жанрова модель / А. Печерська // Поліаспектність творчості Лесі Українки : збірник наукових статей і тез / редкол. : Т. Й. Бандура, Е. В. Боєва, Н. В. Яремчук. – Одеса : видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2021. – С. 61-69. |
| Abstract: | Мета статті – розкриття індивідуально-авторських ознак текстотворення в жанровій формі есею Степана Процюка «Наодинці з порожнечею". Степан Процюк виступає яскравим представником сучасної української літератури, що отримала можливість розвиватися в повній мірі. Його есеї постають як новий щабель творчості, коли головним об’єктом аналізу стають вже не сторонні люди, а сам письменник. Особливості психологічного есею, що відрізняють його від психологічних творів попередніх періодів, – опис стану не засобами художнього бачення, а спираючись на конкретні наук Його есеї постають як новий щабель творчості, коли головним об’єктом аналізу стають вже не сторонні люди, а сам письменник. Особливості психологічного есею, що відрізняють його від психологічних творів попередніх періодів, – опис стану не засобами художнього бачення, а спираючись на конкретні наукові праці та вдаючись до їх цитування. ові праці та вдаючись до їх цитування. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13243 |
| Appears in Collections: | Поліаспектність творчості Лесі Українки (До 150-річчя з дня народження) (2021) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Pecherska A. 2021.pdf | 1.37 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.