Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13199| Назва: | Розвиток уяви і творчих здібностей учнів на заняттях з літератури шляхом використання прийому створення каліграми | 
| Автори: | Землянська, Аліна Сажко, Уляна | 
| Ключові слова: | візуалізація каліграма прийом рецептивна естетика словесні маркери visualization calligram method receptive aesthetics verbal markers | 
| Дата публікації: | 2021 | 
| Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» | 
| Бібліографічний опис: | Землянська А. Розвиток уяви і творчих здібностей учнів на заняттях з літератури шляхом використання прийому створення каліграми / А. Землянська // Лінгвістика й лінгводидактика: здобутки і перспективи розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих науковців (м. Одеса, 26-27 листопада 2020 р.) : зб. тез / редкол. Т. О. Євтушина, Л. І. Прокопенко. – Одеса: ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», 2020. – С. 56-60. | 
| Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено одному з популярних на сьогодні способів візуалізації художнього слова – створення каліграми. Доведено, що він сприяє глибшому вчитуванню в художні тексти, їхньому осмисленню, розвитку учнівської уяви і творчих здібностей. The article is devoted to one of the most popular ways of visualizing the artistic word today – the creating of calligram. It is proved that it promotes deeper reading of literary texts, their comprehension, development of student’s imagination and creative abilities. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13199 | 
| Розташовується у зібраннях: | Лінгвістика й лінгводидактика: здобутки і перспективи розвитку (2020) | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Zemlianska А. 2020.pdf | 2.48 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
