Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13150
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГузик, Н. В.-
dc.date.accessioned2021-11-26T09:31:31Z-
dc.date.available2021-11-26T09:31:31Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationГузик Н. В. Розвиток ідеї особистісно орієнтованого навчання та її реалізація в сучасних умовах шкільної освіти / Н. В. Гузик // // Наука і освіта. – 2010. – №4-5. – С. 150-156.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13150-
dc.description.abstractУзагальнення аналізу сучасних особистісно орієнтованих технологій дає нам об’єктивну підставу стверджувати, що на даному етапі розвитку вітчизняної школи зразків таких технологій по суті ще немає, а тому проведення досліджень з розробки моделей особистісно орієнтованих технологій є надзвичайно актуальною справою. З огляду на цю проблему ми можемо виділити тільки одну систему, яка за особистісна орієнтованими показниками організації шкільної освіти справді задовольняє сучасну гуманістично-спрямовану стратегію навчання, розвитку і виховання учнів шкіл. Generalization of the analysis of modern personality-oriented technologies gives us an objective reason to say that at this stage of development of the domestic school samples of such technologies in fact do not exist yet, and therefore conducting research to develop models of personality-oriented technologies is extremely important. we can identify only one system, which in terms of personality-oriented indicators of the organization of school education really satisfies the modern humanistic-oriented strategy of teaching, development and education of schoolchildren.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectособистісно-орієнтоване навчанняuk
dc.subjectшкільна освітаuk
dc.subjectнавчально-виховний процесuk
dc.subjectpersonality-oriented learninguk
dc.subjectshkilʹna osvita school educationuk
dc.subjectнавчально-виховний процесuk
dc.titleРозвиток ідеї особистісно орієнтованого навчання та її реалізація в сучасних умовах шкільної освітиuk
dc.title.alternativeDevelopment of the idea of ​​personality-oriented learning and its implementation in modern school educationuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2010

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Guzik N.pdf126.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.