Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13035
Назва: Методологія підготовки майбутніх учителів фізичної культури до реалізації індивідуальних освітніх траєкторій у навчально-виховному процесі
Інші назви: Methodology of preparation of future teachers of physical culture for realization of individual educational trajectories in educational process
Автори: Долинський, Борис Тимофійович
Дишель, Галина Олександрівна
Долинский, Борис Тимофеевич
Dolinsky, Borys Tymofiyovych
Буховець, Божена Олегівна
Bukhovets, Bozhena Olegivna
Dyshel, Galyna Oleksandrivna
Ключові слова: фактор
вчителі фізичної культури
індивідуальні освітні траєкторії
здобувачі освіти
individual educational trajectories
applicants
physical education teachers
factor
Дата публікації: 2021
Видавництво: Видавничий дом «Гельветика»
Бібліографічний опис: Долинський Б. Т. Методологія підготовки майбутніх учителів фізичної культури до реалізації індивідуальних освітніх траєкторій у навчально-виховному процесі / Б. Т. Долинський, Б. О. Буховець, Г.А. Дишель // Інноваційна педагогіка. - 2021. - № 37.- С. 179-183.0
Короткий огляд (реферат): Сучасна соціальна ситуація в країні зобов’язує школу надавати своїм випускникам надавати, як якісну освіту, формувати в них особисто значущі знання, навички та засоби діяльності, розвивати прагнення до творчості, власну індивідуальність. Сприяти опануванню всього вище перерахованому допоможе розробка індивідуальної освітньої траєкторії для кожного школяра. The current social situation in the country obliges the school to provide its graduates with quality education, to form in them personally significant knowledge, skills and means of activity, to develop the desire for creativity, their own individuality. The development of an individual educational trajectory for each student will help to master all of the above. Unfortunately, modern teachers do not pay due attention to the development of individual educational trajectories. It is possible to assume that teachers are simply not ready for such an innovative type of activity. It is the individual educational trajectory that underlies the concept of specialized education. The use of an individual curriculum allows to realize various personal educational needs of students, their families, vocational education institutions and general education institutions of different types.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13035
Розташовується у зібраннях:Кафедра гімнастики та спортивних єдиноборств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Methodology of preparation of future .pdf367.3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.