Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12996
Назва: Конспект лекцій до дисципліни «Психологія особистості» для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта, додаткової спеціальності 053 Психологія
Автори: Кримова, Наталія Олексіївна
Krymova, Nataliya Oleksiivna
Ключові слова: конспект лекцій
психологія особистості
дошкільна освіта
Дата публікації: 2021
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Конспект лекцій до дисципліни «Психологія особистості» для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта, додаткової спеціальності 053 Психологія. Одеса, 2021. 80 с.
Короткий огляд (реферат): Найскладніша проблема з усіх проблем, які вирішувало людство, – це проблема природи особистості, її розуміння та прогнозування. Розуміння особистості дозволить майбутнім фахівцям з психології пояснити свою унікальність та унікальність інших людей, пояснити окремі вчинки людей та увесь їх життєвий шлях, засвоїти нові форми поведінки та методи навчання, виховання, психологічної підтримки особистості та способи полегшення її психосоціальної адаптації. Психологія особистості вивчає рушійні сили і умови розвитку особистості, періодизацію розвитку індивіда, особистості та індивідуальності, індивідуальні властивості особистості та їх роль у розвитку особистості, розвиток особистості у соціо- та персоногенезі, структуру особистості і різні методичні підходи до її вивчення, теорії особистості та багато інших проблем. Мета навчальної дисципліни: формувати фундаментальні знання у здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти про методологічні, теоретичні і прикладні основи психології особистості; сприяти професійному становленню студентів через оволодіння технологіями та методами емпіричного дослідження особистості і застосовування здобутих знань з метою корекції поведінки особистості, виходячи із конкретних цілей та напрямку теоретичної школи. Очікувані результати навчання дисципліни: Здобувач вищої освіти знає: – основні положення щодо природи особистості; – теоретичні основи психології особистості; – критерії щодо оцінки теорій особистості; – специфіку розгляду та аналізу індивіда з позиції теорій особистості; – психологічні закономірності, що впливають на поведінку людей; – періодизацію розвитку індивіда; – методи корекції поведінки особистості, виходячи із конкретних цілей та концептуальних підходів до психології особистості; – основні методи теоретичного та практичного дослідження особистості, їх особливості в різних концепціях особистості; – специфіку інтерпретації результатів емпіричного дослідження особистості. Здобувач вищої освіти вміє: – оперувати основними категоріями психологічних знань; – аналізувати різні напрямки психологічних теорій особистості; характеризувати відрізняючи ознаки кожної теорії; – застосовувати теоретичні знання в прикладних психологічних дослідженнях; – самостійно знаходити рішення психологічних завдань; – виявляти психологічні причини вчинків та дій індивіда; – поглибити самопізнання та самоаналіз з послідуючим використанням набутих навичок у формуванні ефективних стратегій поведінки; – використовувати знання теорій та методів щодо особистості при дослідженні та корекції поведінки людини; – здійснювати вибір методів і методик діагностики відповідно до мети дослідження, виходячи із конкретних цілей та напрямку теоретичної концепції; – аналізувати і обробляти результати психологічного дослідження, формулювати висновки за отриманими результатами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12996
Розташовується у зібраннях:Кафедра сімейної та спеціальної педагогіки і психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Конспект лекцій. Психологія особистості.pdf1.03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.