Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1271
Title: Creative activity as a method of organizing future music teachers’ self-preparation for teaching practice
Other Titles: Творча діяльність як метод організації самопідготовки майбутнього вчителя музики до педагогічної практики
Authors: Юань Янь
Yuan Yan
Keywords: creative activity
cognitive activity
musical students
self-study
teaching practice
творча діяльність
пізнавальна активність
студенти-музиканти
самопідготовка
педагогічна практика
самоподготовка
Issue Date: 2016
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Yan Yuan .Creative activity as a method of organizing future music teachers’ self-preparation for teaching practice / Yan Yuan // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2016. – № 4. – С. 21-24.
Abstract: Methods and learning technologies used in the modern educational process direct future music teachers towards mastering the prepared information. Contradiction can be seen between the formal knowledge that many students have and their poor ability to study independently as well as their insufficient possession of the latest self-study methods. Creative activity during the learning process is considered to be the means of activating independence in studying, initiative and curiosity of musical students.Методики і технології навчання, що використовуються в сучасному освітньому процесі, орієнтують майбутнього вчителя музики на засвоєння готової інформації. Фіксується протиріччя між наявністю формальних знань у студентів і слабким володінням останніми методами самопідготовки та самостійної роботи. Одним із методів активізації самостійності, ініціативи і допитливості студентів-музикантів виділяється творча активність як вищий рівень пізнавальної активності. У статті зазначається, що кожний студент, окрім оволодіння методич ними рекомендаціями, професійними знаннями й уміннями, вокальними, інструментальними і диригентськими навичками, має можливість вибудовувати власну концепцію уроку, визначати свою позицію у розглянутому питанні, використовувати різноманітні методичні прийоми, розробляти творчі завдання, самостійно знаходити рішення проблем, пов’язаних із дисципліною, сприйняттям інформації учнями, створенням емоційного клімату на уроці. Таким чином, мета педагогічної практики – закріплення і поглиблення знань, отриманих студентами у процесі навчання, а також набуття досвіду організаційно-творчої роботи на основі індивідуально-орієнтованого і проекційно-пошукового підходів. Педагогічна практика виконує ряд функцій, серед яких: адаптаційна, навчальна, виховальна, розвивальна, формуюча, діагностична. На основі педагогічного спостереження автор статті робить висновок, що основними факторами, які заважають прояву творчої активності студентів у процесі самопідготовки до педагогічної практики, є непевність студента, прихильність до певних схем, установка на заданий спосіб організації навчально-виховного процесу. Однією з найважливіших умов вдосконалення професійної підготовки висококваліфікованих кадрів є «орієнтація на індивідуальний розвиток майбутнього вчителя». Вирішальним чинником суб’єктивного порядку може стати творчий саморозвиток особистості
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1271
ISSN: 2311-8466
Appears in Collections:2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yan Yuan.pdf203.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.