Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12482
Назва: Формування історичної свідомості та постматеріальні цінності молоді
Інші назви: Formation of historical consciousness and post-material values ​​of youth
Автори: Парадюк, Олена Олександрівна
Парадюк, Елена Александровна
Paradiuk, Olena Oleksandrivna
Ключові слова: історична свідомість
цінності молоді
свідомість молоді
соціальна мережа
соціалізація молоді
historical consciousness
consciousness of youth
socialization of youth
values ​​of youth
social network
Дата публікації: 2021
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»; Одеса (Україна), Бенгбу (Китай)
Бібліографічний опис: Парадюк О. О. Формування історичної свідомості та постматеріальні цінності молоді / О. О. Парадюк // Світова самоізоляція як можливість переосмислення : матеріали VI науково-методичного міжнародного Круглого столу (8 червня 2021 р.). – Одеса (Україна), Бенгбу (Китай): ОНПУ, 2021. – С. 115-120.
Короткий огляд (реферат): У сучасному світі проблема формування історичної свідомості учня, тинейджера, студента, майбутнього молодого фахівця часто підміняється проблемою створення підручників історії та розробки навчальних програм. Однак історія в освітньому процесі не є якимось абсолютом або сформованою системою знань. Набагато в більшій мірі історія є тим, що надає імпульс розвитку думки. Важливим фактором в даному питанні є і те, що замовником освітніх програм завжди є держава. Країні в першу чергу потрібні не ідеальні підручники, а культурні освічені вчителі. In today's world, the problem of forming the historical consciousness of a pupil, teenager, student, future young specialist is often replaced by the problem of creating history textbooks and curriculum development. However, history in the educational process is not some absolute or formed system of knowledge. To a much greater extent, history is what gives impetus to the development of thought. An important factor in this matter is that the customer of educational programs is always the state. First of all, the country does not need ideal textbooks, but culturally educated teachers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12482
Розташовується у зібраннях:Світова ізоляція як можливість переосмислення (2021)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Paradiuk Olena Oleksandrivna 2021.pdf1.78 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.