Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1238
Назва: Теоретичні і методичні засади навчання дітей старшого дошкільного віку української мови в полікультурному просторі
Інші назви: Theoretical and Methodical Basis of Teaching Ukrainian Language of Children of Elder Preschool in the Multi-Cultural Environment
Автори: Казанцева, Лариса Іванівна
Kazantceva, Larysa Ivanovna
Ключові слова: полікультурний простір
полікультурне мовленнєве середовище
дискурсивна діяльність дітей дошкільного віку
державна мовна політика
етнічна спільнота
рідна мова
нерідна мова
мовленнєві та комунікативна компетенції
навчання української мови
multi-cultural environment
multi-cultural speaking environment
discourse activity of children of preschool age
state language policy
ethnic community
native language
non-native language
speaking competences
learning the Ukrainian language
Дата публікації: 2014
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Казанцева, Л. І. Теоретичні і методичні засади навчання дітей старшого дошкільного віку [Текст] : дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / Лариса Іванівна Казанцева; наук. консультант А. М. Богуш; МОН України, ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2014. – 490 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації представлено теоретико-методичний підхід на засадах культурологічного, комунікативного, компетентнісного концептів до проблеми навчання дітей старшого дошкільного віку української мови в умовах полікультурного мовленнєвого середовища; розроблено та науково обґрунтовано функціональну модель розвитку українського мовлення, яка обіймала чотири етапи: пізнавально-орієнтувальний, репродуктивно-мовленнєвий, комунікативно-творчий і оцінно-рефлексивний, доведено ефективність її використання. In thesis there are represented the theoretical-methodical approaches (on the basis of culture-logical, communicative, competence concepts) for the problem of teaching Ukrainian language of children of elder preschool age in the conditions of multi-cultural environment. There is worked out and scientifically grounded the functional model of development of Ukrainian language speaking, which contains four stages: cognitive-oriented, reproductive-speaking, communicative-creative and value-reflexive.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1238
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Казанцева Лариса Іванівна.pdf4.38 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.