Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12379
Назва: Про роботу над вимовною компетентністю учнів
Інші назви: About work on students' pronunciation competence
Автори: Крижанівська, С.
Ключові слова: вимовна компетентнісь учнів
мовленнєвий розвиток дитини
зв'язне мовлення дітей
розвиток мовленнєвого слуху
pronunciation competence of students
coherent speech of children
speech development of the child
development of speech hearing
корекція порушення мови
correction of speech disorders
Дата публікації: 2021
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Крижанівська С. Про роботу над вимовною компетентністю учнів / С. Крижанівська // Матеріали XХVІІ наукової конференції здобувачів вищої освіти «Історичний досвід і сучасність»: статті / відп. ред. В. М. Букач. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2021. – Вип. 41. – С. 54-60.
Короткий огляд (реферат): Робота над вимовною компетентністю учнів, яка здійснюється по таких напрямках, як техніка мовлення, орфоепія, інтонація – актуальне педагогічне завдання, яке вирішується у практиці шкільного навчання в якості компоненту мовленнєвого розвитку здобувачів освіти. Початкова школа – важливий період удосконалення практики мовлення, набуття ним характеристик, що відповідають літературній нормі. робота над вимовною компетентністю учнів має бути цілеспрямованою та враховувати необхідність розвитку мовленнєвого слуху в сукупності складових його компонентів; артикуляційного апарату (в учня початкової школи він має потребу в удосконалюванні), звуковимови (з корекцією можливих порушень) та дикції. Work on the pronunciation competence of students, which is carried out in such areas as speech technique, orthoepy, intonation - an urgent pedagogical task, which is solved in the practice of schooling as a component of speech development of students. Primary school is an important period of improving the practice of speech, the acquisition of characteristics that meet the literary norm. work on students' pronunciation competence should be purposeful and take into account the need to develop speech hearing in the set of its components; articulatory apparatus (an elementary school student needs improvement), sound pronunciation (with correction of possible disorders) and diction.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12379
Розташовується у зібраннях:Випуск 41

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kryzhanivska 2011.pdf164.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.