Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12152
Назва: Психологічні умови корекції емоційно-деструктивної поведінки дітей молодшого шкільного віку
Інші назви: Psychological conditions for the correction of emotionally destructive behavior of children of primary school age
Автори: Яцишина, Анастасія Миколаївна
Yatsishina, Anastasiia Mykolaivna
Ключові слова: деструкція
деструктивна поведінка
емоційно-деструктивна поведінка
гіперактивність
корекція
destruction
destructive behavior
emotionally destructive behavior
hyperactivity
correction
Дата публікації: 2021
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Яцишина А. М. Психологічні умови корекції емоційно-деструктивної поведінки дітей молодшого шкільного віку : дис. … канд. псих. наук : 19.00.07 / А. М. Яцишина. – Одеса, 2021. – 248 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертаційній роботі представлено теоретико-емпіричний аналіз емоційно-деструктивної поведінки дітей молодшого шкільного віку, що розглядається як процес неадекватних руйнівних дій, спрямованих на ускладнення взаємодії особистості на початкових етапах онтогенезу з соціальним оточенням. Розроблено структурну модель емоційно-деструктивної поведінки дітей молодшого шкільного віку, що відображає сукупність критеріальних характеристик (когнітивний, рефлексивний, комунікативний, поведінковий), які у поєднанні своїх показників визначають виникнення, протікання та розвиток специфічних особливостей емоційно-деструктивної поведінки дітей молодшого шкільного віку. Розроблено (у співавторстві) комплекс діагностичного інструментарію: «Методика визначення рівня прояву емоційно-деструктивної поведінки» та «Методика визначення прояву гіперактивністі», результати апробації яких показали високу надійність та валідність, що дозволяє використовувати їх в дослідницьких та практичних цілях. The dissertation work presents a theoretical and empirical analysis of the emotional and destructive behavior of children of primary school age, which is considered as a process of inadequate destructive actions aimed at complicating the interaction of the individual at the initial stages of ontogenesis with the social environment. A structural model of emotional-destructive behavior of primary school children has been developed, reflecting a set of criterion characteristics (cognitive, reflexive, communicative, behavioral), which, in combination of their indicators, determine the occurrence, course and development of specific features of emotional-destructive behavior of primary school children. A complex of diagnostic tools was developed (in co-authorship): «Method for determining the level of manifestation of emotional-destructive behavior» and «Method for determining the manifestation of hyperactivity», the results of testing showed high reliability and validity, which allows them to be used for research and practical purposes.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12152
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yatsishina_2021.pdf989.29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.