Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12150
Назва: Регулятивні чинники креативності суб’єкта навчально-професійної діяльності
Інші назви: Regulatory factors of creativity of the subject of educational and professional activity
Автори: Саврасов, Микола Володимирович
Savrasov, Mykola Volodymyrovych
Ключові слова: особистість
творчість
вербальна та образна креативність
суб’єкт
навчально-професійна діяльність
професійна підготовка
регулятивні предиктори
метакреативність
саморегуляція
мотивація навчання
вольові якості
емоційна регуляція
тренінг розвитку креативності
personality
creativity
verbal and figurative creativity
subject
educational-professional activity
professional training
regulatory predictors
meta-memory
meta-creativity
self-regulation
motivation of higher education
volitional qualities
emotional regulation
creativity development training
Дата публікації: 2021
Видавництво: Державний заклад «Донбаський державний педагогічний університет»
Бібліографічний опис: Саврасов М.В. Регулятивні чинники креативності суб’єкта навчально-професійної діяльності : дис. … док. псих. наук : 19.00.07 / М. В. Саврасов. – Одеса, 2021. – 485 с.
Короткий огляд (реферат): У роботі представлено аналіз науково-теоретичних концепцій і підходів до вивчення проблеми психологічної динаміки, типології та регулятивних чинників креативності суб’єкта навчально-професійної діяльності, визначено й описано її психологічні чинники, розкрито сутність та особливості даних явищ. У результаті теоретичного аналізу було доведено, що креативність учителя є обов’язковою інтегральною характеристикою цілісної особистості педагога, яка зумовлена певними психолого-педагогічними умовами і високим рівнем сформованості фахових та особистісних якостей, які розвивається впродовж усієї педагогічної діяльності і є вирішальним чинником професійного зростання. Креативність особистості студента педагогічного профілю разом з іншими видами активності особистості майбутнього учителя є необхідною умовою інтеграції всіх етапів і рівнів психічної активності, виступаючи механізмом формування структури особистості як єдиної функціонально-динамічної системи та забезпечуючи успішну реалізації навчально-професійної діяльності. The paper presents an analysis of scientific and theoretical concepts and approaches to studying the problem of psychological dynamics, typology and regulatory factors of personality creativity of the subject. professional activity, its psychological factors are defined and described, the essence and features of these phenomena are revealed. Theoretical analysis showed that teacher creativity is a mandatory integral characteristic of the holistic personality of the teacher, which is due to certain psychological and pedagogical conditions and a high level of professional and personal qualities that develop throughout teaching and is a decisive factor in professional growth. Creativity of the student-teacher's personality together with other types of activity of the future teacher's personality is a necessary condition for integration of all stages and levels of mental activity, acting as a mechanism of personality structure formation as a single functional-dynamic system and ensuring successful implementation of educational and professional activity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12150
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Savrasov_2021_dis.pdf4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.