Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11735
Назва: Основні інструменти Public Relations у мережі
Інші назви: The main tools of Public Relations in the network
Автори: Стасюк, А.
Ключові слова: інструменти PR
соціальні мережі
інструменти мережі Інтернет
PR у маркетингових комунікаціях
PR tools
internet tools
social networks
PR in marketing communications
Дата публікації: 2021
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Стасюк А. Основні інструменти Public Relations у мережі / А. Стасюк // Матеріали XХVІІ наукової конференції здобувачів вищої освіти «Історичний досвід і сучасність»: доповіді / відп. ред. В. М. Букач. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2021. – Вип. 40. – С. 50-53.
Короткий огляд (реферат): Для побудови відносин з цільовою аудиторією і підтримки її на високому рівні, використовуються різні інструменти PR. За групами ми можемо умовно розділити їх на такі: ЗМІ, мережа Інтернет, ділові заходи, соціальні та спеціальні заходи. Various PR tools are used to build relationships with the target audience and maintain it at a high level. By groups, we can conditionally divide them into the following: media, Internet, business events, social and special events.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11735
Розташовується у зібраннях:Випуск 40

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Stasiuk A. 2021.pdf176.32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.