Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11561
Назва: Готовність до інноваційної діяльності у структурі професійно-особистісної підготовки педагога
Інші назви: Readiness for innovative activity in the structure of professional and personal training of a teacher
Автори: Дичківська, І. М.
Ключові слова: професійно-особистісна підготовка
інноваційна педагогічна діяльність
інноваційна компетентність
інноваційне спрямування
professional and personal training
innovative pedagogical activity
innovative competence
innovative direction
Дата публікації: 2011
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Дичківська І. М. Готовність до інноваційної діяльності у структурі професійно-особистісної підготовки педагога / І. М. Дичківська // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – № 5. – С. 13-16.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано вимоги до професійно-особистісної підготовки педагога, детерміновані сучасними умовами розвитку суспільства. Розкривається проблема готовності педагога до інноваційної діяльності. Визначені умови формування готовності до інноваційної педагогічної діяльності. The article substantiates the requirements for professional and personal training of teachers, determined by modern conditions of society. The problem of readiness of the teacher for innovative activity is revealed. The conditions for the formation of readiness for innovative pedagogical activities are determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11561
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дичківська І. М. 2011.pdf115.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.