Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1134
Назва: Проблема формування особистості у змісті підручників з читання для початкової школи (50-ті роки ХІХ ст. – 50-ті роки ХХ ст.)
Інші назви: Problems of the development of personality in the content of the manuals for reading at primary schools (50s of the XIX c. – 50s of the XX c. Manuscript
Автори: Богданець-Білоскаленко, Наталія Іванівна
Bogdanets-Biloskalenko, Nataliya Ivanivna
Ключові слова: українські підручники з читання
читанки
підручникотворення
особистість
ціннісні орієнтири
категорія Істини
категорія Добра
категорія Краси
читанки
Ukrainian manual for reading
primary readers
readers
making manuals
personality
value orientation points
category of Truth
category of Good
category of Beauty
Дата публікації: 2007
Видавництво: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинского
Бібліографічний опис: Богданець-Білоскаленко, Н. І. Проблема формування особистості у змісті підручників з читання для початкової школи (50-ті роки ХІХ ст. - 50-ті роки ХХ ст.) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Наталія Іванівна Богданець-Білоскаленко; наук. кер. Н. Я. Дзюбишина-Мельник; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2007. – 20 с.
Короткий огляд (реферат): Дисертаційне дослідження присвячене комплексному аналізу підручників з читання 50-х років ХІХ ст. – 50-х років ХХ ст. з погляду втілення в них загальнолюдських ціннісних орієнтирів Істини – Добра – Краси. Визначено й науково обґрунтовано основні етапи підручникотворення, з’ясовано особливості розвитку українських підручників з читання для початкової школи на всіх теренах України. Thesis investigation is devoted to the comprehensive analysis of the manuals for reading (50s of the XIX c. – 50s of the XX c.) and its aim is to put into practice in these manuals common to mankind value orientation points – Truth – Good – Beauty. The basic stages of making primary readers have been recognized and proved scientifically. Peculiarities and conditions of the development of Ukrainian readers for primary schools (Primary Readers) in every region of Ukraine have been revealed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1134
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bogdanets-Biloskalenko.pdf200.99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.