Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11346| Назва: | Педагогічні умови формування у майбутніх педагогів системної якості професійно-педагогічних знань | 
| Автори: | Кононенко, Наталія Вячеславівна Kononenko, Nataliya Vyacheslavivna | 
| Ключові слова: | педагогічні умови майбутні педагоги системна якість професійно-педагогічних знань | 
| Дата публікації: | 2017 | 
| Видавництво: | Київська наукова організація педагогіки та психології | 
| Бібліографічний опис: | Кононенко Н. В. Педагогічні умови формування у майбутніх педагогів системної якості професійно-педагогічних знань / Н. В. Кононенко // Матеріали міжнародної науково-практ. конф. [«Наукова дискусія: питання педагогіки та психології»], (м. Київ, Україна, 1–2 грудня 2017 року). – К. : ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології», 2017. – Ч. 2. – С.104-107. | 
| Короткий огляд (реферат): | Сформульовані і обгрунтовані за результатами теоретичного аналізу наукових джерел, педагогічні умови формування системності професійно педагогічних знань майбутніх вихователів не мають прямого аналогу відтворення в навчальному процесі вищого педагогічного навчального закладу. Відтак, їх упровадження вимагає створення і використання спеціальної методики організації навчальної діяльності майбутніх педагогів в процесі підготовки до професійної діяльності у ВНЗ. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11346 | 
| Розташовується у зібраннях: | Кафедра дошкільної педагогіки | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Кононенко_тези_Киев2017.pdf | 228.94 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
