Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11341
Title: Формування змісту базової математичної підготовки майбутніх фахівців початкової ланки освіти в освітньому просторі закладу вищої освіти
Other Titles: Formations of content of basic mathematical training of future experts of an initial link of education in educational space of institution of higher education
Authors: Бартєнєва, Ірина Олександрівна
Bartienieva, Iryna Oleksandrivna
Ноздрова, Оксана Павлівна
Nozdrova, Oksana Pavlivna
Keywords: базова математична підготовка
майбутні фахівці початкової освіти
логіко-ймовірнісна структура мислення особистості
логічна та математична грамотність молодших школярів
система логічних завдань
факультатив «Основи логіки»
інтелектуальна ініціативність
Нова українська школа
навчальна дисципліна «Методика математики в початкових класах»
basic mathematical preparation
future specialists of elementary education
logical-probabilistic structure of thinking of personality
logical and mathematical literacy of junior students
system of logical tasks
elective "Fundamentals of logic"
intellectual initiative
New Ukrainian elementary school classes
Issue Date: 2020
Publisher: Запоріжжя
Citation: Бартєнєва І. О. Формування змісту базової математичної підготовки майбутніх фахівців початкової ланки освіти в освітньому просторі закладу вищої освіти / І. О. Бартєнєва , О. П. Ноздрова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : збірник наукових праць. Запоріжжя, 2020. – Вип. 70. – С. 152-160.
Abstract: У статті обґрунтовано базову математичну підготовку майбутніх фахівців початкової освіти у закладі вищої освіти (ЗВО) з формування та розвитку логіко-ймовірнісних структур мислення особистості. Зазначено, що система шкільної математичної освіти має широкі можливості для інтелектуального розвитку особистості, логічної та математичної грамотності. Особливу увагу у дослідженні надано питанням удосконалення освітнього процесу у закладах вищої освіти на підставі розгляду структурної моделі інтелектуально-ініціативного потенціалу молодшого школяра: інтелектуалізованого мислення як здатності мислення генерувати різні ідеї з одного джерела інформації; інтелектуальної активності – ініціативі в інтелектуальній діяльності; допитливості – тенденції особистості до пошуку новизну; пізнавальної активності – дослідницької активності, що виникла в проблемній ситуації в умовах навчання, у спілкуванні; пізнавального інтересу – вибіркової спрямованості, у якій провідне місце займали пізнавальні мотиви; свободоздатності – усвідомлення особистістю можливості жити самостійно за власним вибором. У статті охарактеризовано самостійну роботу студентів, виконання індивідуальних навчально-дослідних завдань з методики математики початкової освіти, які уналежнюють проблематику щодо базової математичної підготовки майбутніх фахівців початкових класів на сучасному етапі розвитку освітньої парадигми. In the article the basic mathematical preparation of future specialists of elementary education in institution of higher education (IHE) on formation and development of logical-probabilistic structures of thinking of personality is substantiated. It is stated that the system of school mathematical education has wide possibilities for intellectual development of personality, logical and mathematical literacy. Particular attention in the study was given to the improvement of the educational process in higher education institutions on the basis of consideration of the structural model of the intellectual-initiative potential of the younger schoolboy: intellectual thinking as the ability of thinking to generate different ideas from one source of information; intellectual activity – an initiative in intellectual activity; curiosity – tendencies of the person to search for novelty; cognitive activity – research activity that arose in a problematic situation in the learning environment, in communication; cognitive interest – selective orientation, in which the leading place was occupied by cognitive motives; Freedom – the awareness of the individual's ability to live independently of his choice. The article describes the independent work of students, the fulfillment of individual educational research tasks in the methodology of elementary education mathematics, which highlight the problems of basic mathematical training of future specialists of elementary classes at the current stage of development of the educational paradigm.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11341
Appears in Collections:Кафедра педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bartienieva Iryna Oleksandrivna 2020.pdf1.08 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.