Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11341
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБартєнєва, Ірина Олександрівна-
dc.contributor.authorBartienieva, Iryna Oleksandrivna-
dc.contributor.authorНоздрова, Оксана Павлівна-
dc.contributor.authorNozdrova, Oksana Pavlivna-
dc.date.accessioned2021-04-29T19:21:54Z-
dc.date.available2021-04-29T19:21:54Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБартєнєва І. О. Формування змісту базової математичної підготовки майбутніх фахівців початкової ланки освіти в освітньому просторі закладу вищої освіти / І. О. Бартєнєва , О. П. Ноздрова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : збірник наукових праць. Запоріжжя, 2020. – Вип. 70. – С. 152-160.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11341-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано базову математичну підготовку майбутніх фахівців початкової освіти у закладі вищої освіти (ЗВО) з формування та розвитку логіко-ймовірнісних структур мислення особистості. Зазначено, що система шкільної математичної освіти має широкі можливості для інтелектуального розвитку особистості, логічної та математичної грамотності. Особливу увагу у дослідженні надано питанням удосконалення освітнього процесу у закладах вищої освіти на підставі розгляду структурної моделі інтелектуально-ініціативного потенціалу молодшого школяра: інтелектуалізованого мислення як здатності мислення генерувати різні ідеї з одного джерела інформації; інтелектуальної активності – ініціативі в інтелектуальній діяльності; допитливості – тенденції особистості до пошуку новизну; пізнавальної активності – дослідницької активності, що виникла в проблемній ситуації в умовах навчання, у спілкуванні; пізнавального інтересу – вибіркової спрямованості, у якій провідне місце займали пізнавальні мотиви; свободоздатності – усвідомлення особистістю можливості жити самостійно за власним вибором. У статті охарактеризовано самостійну роботу студентів, виконання індивідуальних навчально-дослідних завдань з методики математики початкової освіти, які уналежнюють проблематику щодо базової математичної підготовки майбутніх фахівців початкових класів на сучасному етапі розвитку освітньої парадигми. In the article the basic mathematical preparation of future specialists of elementary education in institution of higher education (IHE) on formation and development of logical-probabilistic structures of thinking of personality is substantiated. It is stated that the system of school mathematical education has wide possibilities for intellectual development of personality, logical and mathematical literacy. Particular attention in the study was given to the improvement of the educational process in higher education institutions on the basis of consideration of the structural model of the intellectual-initiative potential of the younger schoolboy: intellectual thinking as the ability of thinking to generate different ideas from one source of information; intellectual activity – an initiative in intellectual activity; curiosity – tendencies of the person to search for novelty; cognitive activity – research activity that arose in a problematic situation in the learning environment, in communication; cognitive interest – selective orientation, in which the leading place was occupied by cognitive motives; Freedom – the awareness of the individual's ability to live independently of his choice. The article describes the independent work of students, the fulfillment of individual educational research tasks in the methodology of elementary education mathematics, which highlight the problems of basic mathematical training of future specialists of elementary classes at the current stage of development of the educational paradigm.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherЗапоріжжяuk
dc.subjectбазова математична підготовкаuk
dc.subjectмайбутні фахівці початкової освітиuk
dc.subjectлогіко-ймовірнісна структура мислення особистостіuk
dc.subjectлогічна та математична грамотність молодших школярівuk
dc.subjectсистема логічних завданьuk
dc.subjectфакультатив «Основи логіки»uk
dc.subjectінтелектуальна ініціативністьuk
dc.subjectНова українська школаuk
dc.subjectнавчальна дисципліна «Методика математики в початкових класах»uk
dc.subjectbasic mathematical preparationuk
dc.subjectfuture specialists of elementary educationuk
dc.subjectlogical-probabilistic structure of thinking of personalityuk
dc.subjectlogical and mathematical literacy of junior studentsuk
dc.subjectsystem of logical tasksuk
dc.subjectelective "Fundamentals of logic"uk
dc.subjectintellectual initiativeuk
dc.subjectNew Ukrainian elementary school classesuk
dc.titleФормування змісту базової математичної підготовки майбутніх фахівців початкової ланки освіти в освітньому просторі закладу вищої освітиuk
dc.title.alternativeFormations of content of basic mathematical training of future experts of an initial link of education in educational space of institution of higher educationuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bartienieva Iryna Oleksandrivna 2020.pdf1.08 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.