Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11328
Title: Підвищення мотивації вивчення математики здобувачами середньої освіти
Other Titles: Increasing motivation for studying mathematics by secondary school applicants
Authors: Коростіянець, Тамара Петрівна
Korostiyanets, Tamara Petrivna
Нєдялкова, Катерина Василівна
Nіedіаlkova, Katerina
Keywords: мотивація вивчення математики
методичні прийоми
історизм
проблемне навчання
дослідження
інформаційні технології
motivationof teaching mathematics
methods
historicism
problem-based learning
research
information technologies
Issue Date: 2020
Publisher: Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка
Citation: Коростіянець Т. П. Підвищення мотивації вивчення математики здобувачами середньої освіти / Т. П. Коростіянець, К. В. Нєдялкова //. Актуальні питання гуманітарних наук : міжвуз. зб. наук. праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. - Дрогобич, 2020. Вип. 31.- Т. 3. - С. 249–258.
Abstract: Стаття присвячена визначенню й обґрунтуванню шляхів підвищення мотивації вивчення математики учнями середньої школи в контексті сучасних освітніх тенденцій. Необхідність осмислення цієї проблеми обумовлена низкою соціальних чинників, невизначеністю її у багатьох аспектах навчання. Автори статті описують експериментальну роботу з підвищення мотивації вивчення математики здобувачами середньої освіти (діагностичний і формуючий етапи): інструментарій дослідження, методику проведення і обробки результатів цієї роботи, наочну демонстрацію змін, які відбулися в мотиваційній сфері класу щодо вивчення математики. The article is devoted to the definition and substantiation of ways to increase the motivation to study mathematics by pupils in the context of modern educational trends. The need to understand this problem is due to a number of social factors, its uncertainty in many aspects of learning. We define motivation as the general name for processes, methods and means of motivation of pupils to productive cognitive activity, active development of the maintenance of education and we connect it with a condition of personal development of those who study. The motivating factor for successful learning is the main one, so a high level of pupils' motivation to learn is important for building the learning process.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11328
Appears in Collections:Кафедра математики і методики її навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Korostiyanets Tamara Petrivna 2020.pdf1.04 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.