Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11328
Назва: Підвищення мотивації вивчення математики здобувачами середньої освіти
Інші назви: Increasing motivation for studying mathematics by secondary school applicants
Автори: Коростіянець, Тамара Петрівна
Korostiyanets, Tamara Petrivna
Нєдялкова, Катерина Василівна
Nіedіаlkova, Katerina
Ключові слова: мотивація вивчення математики
методичні прийоми
історизм
проблемне навчання
дослідження
інформаційні технології
motivationof teaching mathematics
methods
historicism
problem-based learning
research
information technologies
Дата публікації: 2020
Видавництво: Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка
Бібліографічний опис: Коростіянець Т. П. Підвищення мотивації вивчення математики здобувачами середньої освіти / Т. П. Коростіянець, К. В. Нєдялкова //. Актуальні питання гуманітарних наук : міжвуз. зб. наук. праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. - Дрогобич, 2020. Вип. 31.- Т. 3. - С. 249–258.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена визначенню й обґрунтуванню шляхів підвищення мотивації вивчення математики учнями середньої школи в контексті сучасних освітніх тенденцій. Необхідність осмислення цієї проблеми обумовлена низкою соціальних чинників, невизначеністю її у багатьох аспектах навчання. Автори статті описують експериментальну роботу з підвищення мотивації вивчення математики здобувачами середньої освіти (діагностичний і формуючий етапи): інструментарій дослідження, методику проведення і обробки результатів цієї роботи, наочну демонстрацію змін, які відбулися в мотиваційній сфері класу щодо вивчення математики. The article is devoted to the definition and substantiation of ways to increase the motivation to study mathematics by pupils in the context of modern educational trends. The need to understand this problem is due to a number of social factors, its uncertainty in many aspects of learning. We define motivation as the general name for processes, methods and means of motivation of pupils to productive cognitive activity, active development of the maintenance of education and we connect it with a condition of personal development of those who study. The motivating factor for successful learning is the main one, so a high level of pupils' motivation to learn is important for building the learning process.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11328
Розташовується у зібраннях:Кафедра математики і методики її навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Korostiyanets Tamara Petrivna 2020.pdf1.04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.