Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11300
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКоростіянець, Тамара Петрівна-
dc.contributor.authorKorostiyanets, Tamara Petrivna-
dc.date.accessioned2021-04-27T08:41:48Z-
dc.date.available2021-04-27T08:41:48Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКоростіянець Т. П. Структура і зміст професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів математики / Т. П. Коростіянець // Актуальні питання гуманітарних наук: міжвуз. зб. наукових праць молодих вчених. – Дрогобич: Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка. – 2019 р. Вип. №24. – С.179-186.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11300-
dc.description.abstractСтаття присвячена визначенню поняття "професійно-педагогічна компетентність". Основна увага зосереджена на структурі та змісті професійно-педагогічної компетентності майбутніх вчителів математики. Висвітлюються і обгрунтовуються структурні компоненти (установчий, гностичний, діяльнісний), критерії, показники.The article is devoted to the definition of "professional and pedagogical competence". The main focus is on the structure and content of professional and pedagogical competence of future mathematics teachers. Structural components (adjusting, gnostic, activity), criteria, indicators are covered and substantiated.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДрогобич: Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франкаuk
dc.subjectпрофесійно-педагогічна компетентністьuk
dc.subjectособистісно-орієнтоване навчанняuk
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk
dc.subjectособистісні якості вчителяuk
dc.subjectматематична компетентністьuk
dc.subjectvocational and pedagogical competenceuk
dc.subjectpersonally oriented learninguk
dc.subjectcompetence approachuk
dc.subjectteacher's personal qualitiesuk
dc.subjectmathematical competenceuk
dc.titleСтруктура і зміст професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів математикиuk
dc.title.alternativeThe structure and content of professional and pedagogical competence of future teachers of mathematics.uk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра математики і методики її навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Korostyanets Tamara Petrivna 2019.pdf493.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.