Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11126| Title: | Methods of developing the interpretive competency of future musical art teachers in the process of piano play teaching / O. Y. Gorozhankina // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration |
| Other Titles: | Методи розвитку інтерпретаційної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі викладання гри на фортепіано |
| Authors: | Gorozhankina, Oksana Yuriivna Горожанкіна, Оксана Юріївна |
| Keywords: | interpretation interpretive competency methods future musical art teachers інтерпретація методи інтерпретаційна компетентність майбутні викладачі музичного мистецтва |
| Issue Date: | 2018 |
| Publisher: | Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського |
| Citation: | Gorozhankina O. Y. Methods of developing the interpretive competency of future musical art teachers in the process of piano play teaching / O. Y. Gorozhankina // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – 2018. – Ariel. Issue №9. – рр. 66-72. |
| Abstract: | The article deals with the problems of developing interpretive competency of future musical art teachers in the present conditions. The key aspects of the step-by-step methods of developing the interpretive competency of future music teachers in the process of piano play teaching are presented. У статті розглядаються проблеми розвитку інтерпретаційної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва в сучасних умовах. Представлені ключові аспекти поетапних методів розвитку інтерпретаційної компетентності майбутніх учителів музики у процесі викладання гри на фортепіано. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/11126 |
| Appears in Collections: | 2018 |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Gorozhankina Oksana Yuriivna 2018.pdf | 646.44 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.