Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11126
Title: Methods of developing the interpretive competency of future musical art teachers in the process of piano play teaching / O. Y. Gorozhankina // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration
Other Titles: Методи розвитку інтерпретаційної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі викладання гри на фортепіано
Authors: Gorozhankina, Oksana Yuriivna
Горожанкіна, Оксана Юріївна
Keywords: interpretation
interpretive competency
methods
future musical art teachers
інтерпретація
методи
інтерпретаційна компетентність
майбутні викладачі музичного мистецтва
Issue Date: 2018
Publisher: Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
Citation: Gorozhankina O. Y. Methods of developing the interpretive competency of future musical art teachers in the process of piano play teaching / O. Y. Gorozhankina // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – 2018. – Ariel. Issue №9. – рр. 66-72.
Abstract: The article deals with the problems of developing interpretive competency of future musical art teachers in the present conditions. The key aspects of the step-by-step methods of developing the interpretive competency of future music teachers in the process of piano play teaching are presented. У статті розглядаються проблеми розвитку інтерпретаційної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва в сучасних умовах. Представлені ключові аспекти поетапних методів розвитку інтерпретаційної компетентності майбутніх учителів музики у процесі викладання гри на фортепіано.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11126
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gorozhankina Oksana Yuriivna 2018.pdf646.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.