Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11057
Назва: Зміна соціального міфу та поява гламуру в українській суспільній свідомості
Інші назви: Changing social myth and the emergence of glamor in the Ukrainian public consciousness
Автори: Семко, Яна Сергіївна
Semko, Yana Serhiivna
Ключові слова: гламур
гламурна цивілізація
соціальна міфологія
культура споживання
задоволення
створення іміджу
glamor
glamorous civilization
social mythology
consumption culture
satisfaction
image creation
Дата публікації: 2017
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Семко Я. С. Зміна соціального міфу та поява гламуру в українській суспільній свідомості / Я. С. Семко Історіосфера: матеріали Шістнадцятої наук. конф. викладачів, здобувачів вищ. освіти та молодих учених Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського, [7–8 квітня 2017 р.] / Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського, Рада молодих учених та спеціалістів; [редкол.: Ю. А. Добролюбська (відп. ред.) та ін.]. – Одеса : [ПНПУ ім. К. Д. Ушинського], 2017. – С. 38-41.
Короткий огляд (реферат): Дійсно, гламур, як тенденція культури споживання, оперує типовими образами, пропонує універсальну рецептуру створення іміджу, гарантуючи тим самим включення в орбіту технології ідеального задоволення. Гламур, який прийшов на пострадянський простір, немов би повернувся до свого початкового змісту. Цей етап рецепції гламуру соціальною уявою можна назвати «казковим» або «магічним» — він заснований на наївній вірі в силу перетворення, яка немов за помахом чарівної палички змінить соціальну реальність і відкриє нові перспективи. Подібне сприйняття гламуру цілком співвідноситься з існуючою на той момент соціальної міфологією — очікуванням змін від влади, благодіянь і свіжих ідей ззовні та одночасно орієнтацією на активність самої людини, яка повинна негайно реалізувати всі свої можливості. Really, glamor, as a trend in the culture of consumption, operates with typical images, offers a universal recipe for creating an image, thus ensuring the inclusion in the orbit of the technology of ideal pleasure. The glamor that came to the post-Soviet space seems to have returned to its original meaning. This stage of the reception of glamor by the social imagination can be called "fabulous" or "magical" - it is based on a naive belief in the power of transformation, which, like a magic wand, will change social reality and open new perspectives. This perception of glamor is fully consistent with the existing social mythology at the time - the expectation of change from power, charity and fresh ideas from the outside and at the same time focus on the activity of man himself, who must immediately realize all its potential.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11057
Розташовується у зібраннях:2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Semko Yana Serhiivna 2017.pdf582.19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.