Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11044
Назва: Формування професійної зрілості майбутніх офіцерів патрульної служби в процесі фахової підготовки
Інші назви: Formation of professional maturity of future patrol officers in the process of professional training
Автори: Думко, Наталія Вікторівна
Думко, Наталия Викторовна
Dumko, Natalia Victorivna
Ключові слова: професійна зрілість
майбутні офіцери патрульної служби України
фахова підготовка
педагогічні умови
модель
методика
maturity
professional maturity
officers of patrol service of Ukraine
professional training
Дата публікації: 2021
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Думко Н. В. Формування професійної зрілості майбутніх офіцерів патрульної служби в процесі фахової підготовки: дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Наталія Вікторівна Думко; наук. кер. Г. Х. Яворська; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2021. – 191 с.
Короткий огляд (реферат): За результатами аналізу наукових джерел схарактеризовано специфіку підготовки майбутніх офіцерів патрульної служби в Україні. Феномен «професійна зрілість майбутніх офіцерів патрульної служби» визначено як інтегративний (особистісно-професійний) конструкт, що віддзеркалює мотиваційну настанову особистості на самоідентифікацію, самореалізацію та саморозвиток у фаховій оперативно-службовій дільності; відображає наявність комплексу спеціальних знань, умінь, професійних технік, що уможливлюють розроблення індивідуальної траєкторії професійного становлення як фахівця правоохоронних органів; забезпечує виконання офіцером патрульної служби професійних функцій, передбачених спеціальною (бойовою, вогневою, тактичною, фізичною) та загальнопрофесійною (психологічною, соціальною, управлінською) підготовкою в складних екстремальних умовах службової діяльності. The phenomenon of «professional maturity of future patrol officers» is defined as an integrative (personal-professional) construct that reflects the motivational orientation of the individual to self-identification, self-realization and self-development in professional operational and service activities; reflects the presence of a set of special knowledge, skills, professional techniques that allow the development of an individual trajectory of professional development as a specialist in law enforcement; provides performance by the officer of patrol service of the professional functions provided by special (combat, fire, tactical, physical) and general professional (psychological, social, administrative) preparation in difficult extreme conditions of official activity. The pedagogical conditions that ensure the formation of professional maturity of future officers of the patrol service of Ukraine are determined: positive motivational guidance for future professionally oriented law enforcement activities; orientation of the educational process of the institution of higher education of the system of the Ministry of Internal Affairs on individually directed construction by future officers of patrol service of own trajectory of training; availability of information and computer support for the process of formation of professional maturity of future officers of the patrol service.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11044
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dumko Natalia Victorivna 2021.pdf2.24 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.