Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10987
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПарадюк, Олена Олександрівна-
dc.contributor.authorParadiuk, Olena Oleksandrivna-
dc.date.accessioned2021-03-25T13:33:51Z-
dc.date.available2021-03-25T13:33:51Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationПарадюк О. О. Пізнавальна та виховна функція історичної прози в повісті М. Матьє «Карі, учень художника» / О. О. Парадюк // Історіосфера: матеріали Шістнадцятої наук. конф. викладачів, здобувачів вищ. освіти та молодих учених Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського, [2-3 квіт. 2021 р.] / Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського, Рада молодих учених та спеціалістів; [редкол.: Ю. А. Добролюбська (відп. ред.) та ін.]. – Одеса : [ПНПУ ім. К. Д. Ушинського], 2021. – С. 38-42.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10987-
dc.description.abstractІсторичні повісті, написані для дітей у радянські часи, дають можливість спостерігати шляхи формування історичної свідомості та різні тенденції в дискурсі дитячої літератури: від очевидної пропаганди до не менш очевидного інакомислення. Автор переконливо показує роль історичного жанру в формуванні дитячого сприйняття світової історії. Одним з цікавих прикладів такого об’єднання є книжка «Карі, учень художника» М. Матьє. День єгипетського хлопчика» став першою спробою історика написати книгу для дітей. Вчений разом з читачами відправляється в уявну подорож в історію та відтворює повсякденний світ, віддалений від її сучасників на три тисячоліття. У цій першій повісті Матьє з’єдналися дві важливі функції історико-оповідної прози: пізнавальна та виховна. Historical stories written for children in Soviet times provide an opportunity to observe the formation of historical consciousness and various trends in the discourse of children's literature: from obvious propaganda to no less obvious dissent. The author convincingly shows the role of the historical genre in the formation of children's perception of world history. One interesting example of such an association is the book "Curry, a student of the artist" by M. Mathieu. Egyptian Boy's Day "was the historian's first attempt to write a book for children. The scientist, together with readers, embarks on an imaginary journey into history and recreates the everyday world, three millennia away from its contemporaries. In this first story, Mathieu combined two important functions of historical and narrative prose: cognitive and educational.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectісторична прозаuk
dc.subjectвиховна функція прозиuk
dc.subjectпізнавальна функція прозиuk
dc.subjectКарі, учень художникаuk
dc.subjectдитяча літератураuk
dc.subjectпригодницький сюжетuk
dc.subjecthistorical proseuk
dc.subjecteducational function of proseuk
dc.subjectcognitive function of proseuk
dc.subjectCurry, a student of the artistuk
dc.subjectchildren's literatureuk
dc.subjectadventure storyuk
dc.titleПізнавальна та виховна функція історичної прози в повісті М. Матьє «Карі, учень художника»uk
dc.title.alternativeCognitive and educational function of historical prose in the novel by M. Mathieu "Curry, a student of the artistuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Paradiuk Olena Oleksandrivna 2021.pdf691.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.