Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10829
Назва: Modularity principle in the formation of the integrated course "Chinese Area Studies"
Автори: Стрига,Елеонора В'ячеславівна
Stryga, Eleonora Vyacheslavivna
Ключові слова: modularity principle
Chinese Area Studies
an integrated course
asynchronous organization of educational process
student’s self-study
Дата публікації: 2016
Видавництво: Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Stryga E. Modularity principle in the formation of the integrated course "Chinese Area Studies" / Eleonora Stryga // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – Ariel, Israel. – 2016. – Issue №7. – рр. 371-376.
Короткий огляд (реферат): The article deals with the essence of the principle of modularity in the formation of the integrated course "Chinese Area Studies". This includes asynchronous organization of educational process. The role of modular training as a block distribution of educational information is defined and it requires deep self-working and analysis. The bulk of knowledge and skills is analyzed in the article which are generated in the process of studying this course and facilitate the organization of the transition from the reproductive gain knowledge to self-development of students.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10829
Розташовується у зібраннях:2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Stryga Eleonora.pdf5.81 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.