Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10594
Назва: The role of didactic principles in teaching foreign language speech activity in contemporary approach to teachers’ training
Інші назви: Роль дидактичних принципів у навчанні іншомовної мовленнєвої діяльності та сучасний підхід до підготовки вчителів у європейському контексті
Автори: Добровольська, Леся Станіславівна
Dobrovolska, Lesya Stanislavivna
Myronenko, Т. P.
Ключові слова: principle
skills
communication
reflection
принцип
навички
спілкування
рефлексія
Дата публікації: 2014
Видавництво: Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Myronenko Т. P. The role of didactic principles in teaching foreign language speech activity in contemporary approach to teachers’ training / Т. P. Myronenko, L. S. Dobrovolska // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – 2014. – Ariel. Issue №5. – рр. 254-259.
Короткий огляд (реферат): The article defines and specifies the role of specific didactic principles in the process of foreign language teachers’ training in European context. У статті визначено та визначено роль конкретних дидактичних принципів у процесі підготовки вчителів іноземних мов у європейському контексті.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10594
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Myronenko Tetyana 2014 5.pdf1.08 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.