Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10594| Назва: | The role of didactic principles in teaching foreign language speech activity in contemporary approach to teachers’ training |
| Інші назви: | Роль дидактичних принципів у навчанні іншомовної мовленнєвої діяльності та сучасний підхід до підготовки вчителів у європейському контексті |
| Автори: | Добровольська, Леся Станіславівна Dobrovolska, Lesya Stanislavivna Myronenko, Т. P. |
| Ключові слова: | principle skills communication reflection принцип навички спілкування рефлексія |
| Дата публікації: | 2014 |
| Видавництво: | Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського |
| Бібліографічний опис: | Myronenko Т. P. The role of didactic principles in teaching foreign language speech activity in contemporary approach to teachers’ training / Т. P. Myronenko, L. S. Dobrovolska // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – 2014. – Ariel. Issue №5. – рр. 254-259. |
| Короткий огляд (реферат): | The article defines and specifies the role of specific didactic principles in the process of foreign language teachers’ training in European context. У статті визначено та визначено роль конкретних дидактичних принципів у процесі підготовки вчителів іноземних мов у європейському контексті. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10594 |
| Розташовується у зібраннях: | 2014 |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Myronenko Tetyana 2014 5.pdf | 1.08 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.