Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10594
Title: The role of didactic principles in teaching foreign language speech activity in contemporary approach to teachers’ training
Other Titles: Роль дидактичних принципів у навчанні іншомовної мовленнєвої діяльності та сучасний підхід до підготовки вчителів у європейському контексті
Authors: Добровольська, Леся Станіславівна
Dobrovolska, Lesya Stanislavivna
Myronenko, Т. P.
Keywords: principle
skills
communication
reflection
принцип
навички
спілкування
рефлексія
Issue Date: 2014
Publisher: Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
Citation: Myronenko Т. P. The role of didactic principles in teaching foreign language speech activity in contemporary approach to teachers’ training / Т. P. Myronenko, L. S. Dobrovolska // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – 2014. – Ariel. Issue №5. – рр. 254-259.
Abstract: The article defines and specifies the role of specific didactic principles in the process of foreign language teachers’ training in European context. У статті визначено та визначено роль конкретних дидактичних принципів у процесі підготовки вчителів іноземних мов у європейському контексті.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10594
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Myronenko Tetyana 2014 5.pdf1.08 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.